tisdag 27 november 2018

Årets julkort är taget

Och så var stunden kommen då jag kan sjunka ner djupt i fåtöljen och dra en lättnadens suck. Jag har lyckats samla ihop familjeflocken och efter lite arrangerande och regisserande så togs årets julkort tidigare under tisdagskvällen. Vi kan säga så här; ett 10-tal medlemmar i OK Hällen (Stigtomtas fantastiska orienteringsklubb) har något att avhandla på nästa medlemsmöte.

Mer än så här avslöjar jag inte för närvarande

Kallt som attan utomhus. Det externa batteripacket, studioblixtarnas sladdar och mitt avtryckarfinger led i den kärva novemberkvällens bistra kyla. Hoppas det var värt det. Det blev inte många bonusbilder detta år och det var framförallt på grund av kylan men också beroende på att vi stod hyfsat exponerade för allmänhetens insyn under den fotografiska verksamhet som vi tillfälligt bedrev där inga bilder tagits förr. Typ.

Den franska bulldogen Enzo och dottern Emma blev dock ett bonusmotiv

Nu sparar jag på avslöjandet tills vi kommer fram till jul. Någon måtta får det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar