lördag 10 augusti 2013

Idag fotboll

Trots att dagen började i värmedaller och solsken så tog jag mig runt promenaden utan kamera. Jag visste ju att det var fotbollsfotografering på programmet redan klockan 13.00 och då kändes det inte lika angeläget att sitta med bildredigering av några naturbilder dessförinnan. Men jag var kanske lat?

IK Tun och Hargs BK möttes i ett division 3-derby på Krikonbacken.
IK Tuns Katja Andersson stirrar in i kameran.

Nu när eftermiddagen blivit kväll har ett åskoväder modell större dragit in över oss. Rackarns vad det blixtrar, mullrar och regnar. Är det bara uppehåll under söndagen har jag insett att jag inte kan skjuta upp gräsklippningen längre. Hmmm, fotbollsnörd och villaägare när man är gräspollenallergiker tycks vara dumma livsval :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar